Strona główna » Kuchnia » Miksery i Blendery » Blendery Ręczne » Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |
Kategorie
Operator Płatności
  • PayByNet
Nasze Liczby
  • Ilość produktów: 251
  • Ilość kategorii: 106
  • Ilość promocji: 57
  • Ilość nowości: 58
  • Aktualnie klientów na sklepie: 1
  • Zakupy zrobiło: 29331 Klientów
Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |
Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |

Blender Ręczny 9 w 1 | SENCOR SHB 5501CH |

Sencor

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: do 24 godzin

Koszt wysyłki: od 15,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier UPS - 21,00 zł
Odbiór osobisty - Warszawa - 0,00 zł
Kurier TNT - 21,00 zł
Paczka Pocztowa - 15,00 zł

Kod producenta: SHB 5501CH

Stan magazynowy:

Kod EAN: 8590669209729

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Cena: 349,90 zł / szt.

iLeasing
iRaty
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Poznaj Markę Sencor
  • Recenzje produktu (0)
Gwarancja 6 lat na silnik, TITANIUM Quad Blade Technology. Wyjątkowo cichy silnik 1 000 W, płynna regulacja prędkości pracy (20 prędkości), ergonomiczny uchwyt. Nóż ze stali nierdzewnej umożliwiający mieszanie gorących potraw.


Akcesoria
  • 800 ml pojemnik do mieszania z pokrywką
  • 500 ml pojemnik do siekania z ostrzem ze stali nierdzewnej i pokrywką
  • Duży pojemnik do siekania o objętości 1 250 ml z ostrzem ze stali nierdzewnej
  • Wielofunkcyjny pojemnik do siekania o objętości
  • 1 250 ml z 3 tarkami do krojenia, siekania i szatkowania
  • Podwójna nasadka do ubijania ze stali nierdzewnej


Przycisk zasilania z podświetleniem LED
Przycisk do zwalniania nasadki
Uchwyt do zawieszenia
Długość przewodu zasilającego: 1,2 m

SENCOR to marka drobnego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej. Łączy tradycję japońskiej technologii state-of-the-art z nowoczesnymi trendami wygodnego stylu życia, emocjami, indywidualizmem i rozrywką. Marka znana jest z szerokiej gamy innowacyjnych produktów, o wyróżniającym, pełnym kolorów designie i szerokiej funkcjonalności. Powstała w Japonii w latach 60., a na początku lat 90. stała się marką europejską, znacząco rozszerzając różnorodność produktów.

 

Historia SENCOR
 

  • Marka powstała w Japonii w 1969 roku podczas Japońskiego cudu elektronicznego,
  • Nazwa powstała z połączenia japońskiego słowa "sen", które znaczy 1 000 oraz łacińskiego słowa "cor" –  serce.
  • Litera "o" w logo przedstawiona została jako czerwona kropka – symbol wschodzącego słońca - obietnica jakości.
  • Filozofia marki skupiła się na ludziach, uprzejmości oraz produktach, które są wygodne w użyciu.
  • Rok 1970 przyniósł ekspansję do krajów Europy i Azji. Magnetofony SENCOR stają się sukcesem w Wielkiej Brytanii.
  • W 1972 roku nastąpił przełom, dzięki pierwszemu wielościeżkowemu magnetofonowi SENCOR.
  • Wyjątkowy poziom rozwoju produktów SENCOR pozwala wprowadzić rewolucyjną i zupełnie nową technologię - funkcję "wstecz" w magnetofonie oraz odtwarzaczu dwukasetowym z funkcją nagrywania.
  • SENCOR wprowadza nowy produkt - samochodowy odtwarzacz kasetowy i staje się wiodącą marką w kategorii odbiorników stereo do samochodów.
  • Na początku lat 90. firma przenosi się do Europy. Logo ulega zmianie.
  • W latach pomiędzy 2000 a 2010 różnorodność produktów dynamicznie rośnie. SENCOR produkuje szeroką gamę urządzeń elektronicznych i zaczyna wprowadzać zupełnie nowe produkty.
  • Coraz większą uwagę przykłada się do designu, różnorodnych kolorów, wyrafinowanych opakowań i ciągłych innowacji .
  • Dziś, SENCOR oferuje ponad 1000 rodzajów produktów, w sześciu grupach asortymentowych, w ponad 30 krajach na całym świecie.
  • A historia, która rozpoczęła się w 1969 roku jest nadal kontynuowana...

 

Historia marki SENCOR rozpoczęła się 20 lat przed jej powstaniem. Japonia zmagała się z problemem jak szybko pobudzić zdewastowaną przez wojnę gospodarkę. Jednym ze sposobów, był zakup wspieranego przez rząd know-how z USA i Europy, w który Japończycy zainwestowali ponad miliard dolarów. To był nowy początek Japonii - elektronika. Do przedwojennych firm (Panasonic, Hitachi, Sharp) dołączyły nowe firmy - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa, a w roku 1969, Sencor. Lata 60. były czasem ożywienia i rewolucyjnych zmian na całym świecie, dzięki którym nastąpił znaczący zwrot dla Japonii i jej firm elektronicznych. Importowane technologie nie mogły poradzić sobie z wymaganiami, co spowodowało kryzys. Rozwiązaniem było uruchomienie własnych ośrodków badań i rozwoju, co pozwoliło na odkrywanie nowych technologii, czy produktów. Japoński cud technologiczny mógł się wreszcie rozpocząć.

 

Autor Rob Kirkpatrick wskazał rok 1969 jako "Rok, który zmienił wszystko." Amerykanie chodzili po Księżycu, Rosjanie podbili Wenus. Narodził się Internet - pierwszy komputer został podłączony do sieci. Zostało przeszczepione pierwsze sztuczne serce. Trwała wojna w Wietnamie i spontaniczne demonstracje antywojenne nigdy nie były silniejsze, z mocnym finałem podczas festiwalu Woodstock.

I podczas tego łańcucha wydarzeń, podczas tego niespokojnego i rewolucyjnego czasu, w Japonii narodziła się marka SENCOR. Marka tysiąca serc ("Sen" - po japońsku znaczy 1000, "COR" - po łacińsku znaczy serce). Każdy powinien wkładać całe swoje serce w to, co robi, w przeciwnym razie nie powiedzie się. Odważne serca, pragnienia i jasna wyobraźnia, w połączeniu z tradycyjną japońską dyscypliną, etyką pracy i perfekcjonizmem. Małe czerwone słońce (litera "O ") ukazało się w logo. Jest to jedna z najbardziej znaczących symboli w Japonii, kraju wschodzącego słońca. Dla Sencor, jednak ten "czerwony punkt " był również zobowiązaniem: "Jakość naszych produktów będzie wkrótce porównywalna z większością najlepszych światowych marek" (podobnie jak w tej chwili Blaupunkt z legendarną niebieską kropką w logo ).

Na świecie panował kryzys naftowy z 1970 roku, ale Japońskie firmy elektroniczne nadal rosły. SENCOR był jedną z nich. To było jasne od samego początku, marka wiedziała dokładnie dokąd zmierza. Jakość w sektorze elektronicznym była absolutną koniecznością. SENCOR był zorientowany na cel i posiadał dodatkowe atrybuty - innowacyjność i różnorodność, wyróżniający i oryginalny design, soczyste kolory, unikalne właściwości i dostępność, ponieważ od samego początku, SENCOR skupiał się na ludziach, nie na gadżeciażach czy snobach. Firma rozpoczęła eksport w Azji i Europie, stopniowo rozszerzając swoje rynki na wszystkich pięciu kontynentach. Magnetofony i radioodtwarzacze samochodowe SENCOR stały się hitem w Wielkiej Brytanii, a następnie w całej Europie. Największym triumfem SENCOR był pierwszy i pod wieloma względami przełomowy, wielościeżkowy odtwarzacz stereo, wprowadzono już w 1972 roku. SENCOR szybko wprowadza inne rewolucyjne technologie, w tym funkcję "wstecz" w magnetofonach kasetowych, odtwarzacz dwukasetowy z funkcją nagrywania czy aplikację Hi-Fi - jeden z pierwszych przenośnych systemów Hi-Fi wyposażonych w system Dolby NR ® System redukcji szumów. SENCOR zapewnia w Europie dostęp do nowych samochodowych radioodtwarzaczy stereo i przede wszystkim wprowadza nowy produkt - radio samochodowe z odtwarzaczem kasetowym.

 

Technologia nie była jedyną siłą napędową początków marki SENCOR. Było nim również wspomniane wcześniej: Serce. Pragnienie, żeby używanie produktów SENCOR przynosiło ludziom radość. Dlatego tak ważne było, żeby produkty miały oryginalny i interesujący design, były łatwe w obsłudze i intuicyjne. Nie zadowalano się chłodną elegancją, a wręcz przeciwnie, oferowano różne wariacje kolorystyczne, dając konsumentom prawo do indywidualizacji i tworzenia więzi między człowiekiem a technologią. Motto SENCOR w tamtym momencie - "Dlaczego człowiek nie powinien czerpać radości ze swoich urządzeń elektronicznych?" I to motto przyświeca marce do dziś.


W 1990 roku SENCOR staje się marką europejską, asortyment produkowany jest w Azji i w Europie, jednak serce marki pozostaje w Japonii. Logo SENCOR zmienia się ale pozostaje w duchu japońskiej tradycji i myśli technologicznej, czerpiąc z niej to co najlepsze. Świat idzie na przód lecz wizja i pragnienia pozostają te same. Fundament marki to połączenie japońskiej tradycji i jakości z innowacyjnością europejskiego biznesu.

SENCOR to połączenie japońskiej tradycji i jakości oraz innowacyjności europejskiego biznesu. Marka podąża za światowymi trendami i stale rozszerza swoją ofertę produktową. Aktualnie SENCOR dostarcza produkty do ponad 30 krajów na całym świecie, oferując szeroki asortyment w wielu kategoriach produktowych, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, tablety i telefony, biuro, elektronika samochodowa,. Marka SENCOR stawia na rozwój, wdrażając regularnie innowacyjne technologie w swoich produktach.

Design ma znaczenie. Wzornictwo samego produktu i jego opakowanie. SENCOR tworzy produkty w szerokiej gamie kolorów, o nowoczesnym designie i łatwości zastosowania. W opozycji do tradycyjnej melancholii i konserwatywnej bladości w kuchniach i mieszkaniach, produkty SENCOR wnoszą do nich kolor i indywidualność. Każdy może wyrazić swoją osobowość przez wybór ulubionego koloru.  
SENCOR stosuje zasadę: Jakość w odpowiedniej cenie - i ani grosza więcej! Swoje produkty podaje w zindywidualizowanych opakowaniach o niekonwencjonalnej formie, pokazującej dokładnie produkt znajdujący się w środku.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 1 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii

Produkty w promocyjnych cenach

Sokowirówka | Sage BJE200SIL

679,00 zł595,00 zł / szt.
Chociaż jest niewielkich rozmiarów to nadal zapewnia wysoką moc i wydajność, jakich można oczekiwać od sokowirówki Sage. Oszczędzając miejsce na półce gromadzi miazgę w dolnej części urządzenia, przy tym jest wygodny w użytkowaniu. Kompaktowe wymiary…

Profesjonalna Sokowirówka | Sage BJE410

699,00 zł597,00 zł / szt.
Świeże owoce i warzywa są pełne wartości odżywczych i witamin. Tylko jak wyciskać sok, aby je wszystkie naprawdę pozyskać? Sokowirówka Sage BJE410, dzięki odpowiedniej technologii, potrafi pozyskiwać o 70% więcej substancji odżywczych i o 20% więcej…

Ekspres Przelewowy | Philco PHCM 3000

329,00 zł240,00 zł / szt.
Główną cechą ekspresu do kawy PHCM 3000 jest dzbanek termiczny wykonany z podwójnej ściany. To właśnie dlatego twoja kawa pozostaje świeża z pełnym smakiem przez długi czas, zaś ty  oszczędzasz pieniądze na energię, ponieważ nie musisz utrzymywać ciepłej…

Współpracujemy z najlepszymi